Marketing

Oldenzaal Promotie werkt aan de positionering van Oldenzaal als merk. We kunnen niet wachten op bezoekers, maar we zullen ze via campagnes activeren naar Oldenzaal te komen. En we moedigen ze aan om met een glimlach op het gezicht op korte termijn weer terug te komen.

Het merk Oldenzaal is verder uitgewerkt in de positionering als 'De Glimlach van Twente'. Onder deze paraplu promoten wij de hele stad en alles wat de stad te bieden heeft. Dit varieert van de binnenstad en Het Hulsbeek tot de meubelbranche en de industrie. Door het verzamelen van data krijgen we inzichten, die de basis vormen voor onze strategie. Hier baseren we onze campagnes op. Tot in de verre omtrek laten we horen en zien waarom Oldenzaal 'De Glimlach van Twente' is.

Beeldbank en stijlgids

Wil je meehelpen met de promotie van Oldenzaal? Dan kun je gebruikmaken van de huisstijl van 'De Glimlach van Twente'. Ook hebben we een beeldbank waar foto's in staan voor niet-commercieel gebruik. Wil je hiervan gebruikmaken? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.

.